09.11.2009

wtfisgoinon?



OMAGIU #14 crize

17 comentarii:

vanina szekely spunea...

dar io o stiu pe asta..am vazut-o prima..dupa lenus.

lukacs spunea...

fuckkk...parca e vorba despre phdu meu ;) exact asa e, pe bune

Anonim spunea...

a aparut un alt Omagiu?

konada spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
konada spunea...

aham,
crizzze.

Anonim spunea...

buna povestioara , bun articol ,te salut

R spunea...

"Cand dau peste oameni care imi plac nemasurat de mult, niciodata nu le divulg numele. Mi s-ar parea ca renunt la o parte din fiinta lor. Am ajuns sa indragesc lucrurile tainice. Am impresia ca numai in felul asta viata moderna mai poate deveni pentru noi misterioasa si minunata. E destul sa ascunzi un fapt cat de obisnuit, pentru a face din el ceva incantator"

Unknown spunea...

Buna, Ada!

Ți-am citit / vizualizat (aproape tot) blogul și voiam să îți spun că mi se pare chiar foarte mișto. :) Am impresia că am văzut un desen în stilul celor făcute de tine pe un zid de la Teatrul Național :d
Anyway, eu sunt la master în minunata noastră Capitală în care aproape niciodată nu se văd stelele noaptea și fac practică la un săptămânal din București. Mi-ar plăcea tare mult să pot intra în legătură cu tine într-una din zilele astea, fie pentru un articol, fie pur și simplu ca să te cunosc personal.
Dacă vrei să discutăm, caută-mă la adresa de e-mail atașată contului meu de Google.
Să ai zile faine!

vanina szekely spunea...

posteaza-teeeeee

cel_ce_a_vazut _tot spunea...

ca de la comic la comic ... baga-ma si pe mine la blogroll daca vrei :

http://cumamajunssa.blogspot.com/

DinCopilarie spunea...

am ametit pana am citit :)).tare

Anonim spunea...

Viitorul meu sot si cu mine am dori sa avem o invitatie de nunta mai speciala, cu niste comics pe verso si o invitatie clasica pe recto.
Subiectul benzii desenate ar fi un cuplu de iepuri haiosi (o iepuroaica si un iepure) care discuta, intr-un interior domestic, despre faptul ca e vremea deja sa faca o invitatie de nunta, si au o dezbatere cu privire la ce trebuie sa scrie in invitatie, si daca ar trebui sa faca o invitatie clasica sau una amuzanta (rezultatul fiind desigur hibridul 2 in 1 care va ajunge in mainile invitatilor).
Am vrea sa stim daca ai putea sa ne ajuti cu desenatul/coloratul si cat n-ar costa aceasta ilustratie pe care vrem sa o folosim pentru invitatie.
Mailul meu este dana31georgescu at yahoo punct com

Merci!
Dana si Cristi

marul spunea...

:)))))))))))))))))

metafizicx spunea...

frumossss|

Vlad Stoica spunea...

Pe cand mai faceti niste postari noi? CIteam blogul cu placere mereu, chiar imi pare rau ca nu mai gasesc articole noi.

ioana spunea...

buna postarea

Corina spunea...

Arata de parca sunt cursurile mele, interesante de altfel :D